donderdag 13 september 2007

Nog wat mooie scraps van Djairo.

Op deze foto ben ik helemaal verliefd. Djairo zit hier in de auto
en gelukkig kan ik met mijn telefoon mooie foto's maken
zodat ik toch een goed moment kan vastleggen.
Wat een heerlijk koppie zo met die zonnebril.

Djairo zag vaak bij andere kindjes wat op hun hoofd zitten en
toen we een keer door de stad liepen zag hij dit op een paspop zitten.
Hij kwam naar me toe en trok me erheen, alsof hij wilde zeggen....
zo eentje bedoel ik nu, en die wil ik.
Toen had hij er ook eentje, maar echt lekker vond hij het niet zitten
geloof ik, want hij trok hem er steeds weer af...hihih!


Dit is mijn allereerste scrap die ik gemaakt heb, en ja ja...
verslaafd geraakt aan het digiscrappen!
Niet dat ik het erg vind hoor, want een betere verslaving als dit
kan ik me niet bedenken. Ik rook- en drink niet dus mag ik deze wel
hebben vind ik zelf! En zeg nou zelf....van zo'n lekker ventje
met zoveel mooie leuke foto's moet je toch wel wat mee doen...hahaha!

Voor het eerst met papa en mama naar een speeltuin geweest.
Hij vond het maar wat interesant en vond de schommel toch wel een
van de favorieten speeltoestellen.
En wie zou er nu meer genoten hebben, papa of toch Djairo ;-)


Djairo moet hier vast gedacht hebben, wat heb jij in je handen mama!
En wat doe je daarmee...want hij wilde steeds het fototoestel
komen pakken. En even was hij afgeleid door de sleutelbos
die op tafel lag, die hij netjes af wilde geven aan mij.


Geen opmerkingen: