donderdag 13 september 2007

Opdracht scraps voor verschillende fora's.

Een opdracht om met een bruche een mooie scrap te maken.
De rest mag je zelf verzinnen, ook de kleuren, natuurlijk
iets gemaakt van mijn 2 grote kanjers!

De opdracht was, maak een mooie scrap met je lievelingsdier uit de dierentuin.
Allees moest overwegend oranje zijn. Mijn lievelingsdier is eigenlijk een dolfijn
maar die zie ik niet echt mooi terecht komen in al het oranje.
Maar de giraf vind ik ook altijd enig om te zien.

De uitdaging was: Maak een mooie uitnodiging voor het huwelijk van
een lid van onze site. Met aangeleverde foto;s maak je dan zelf iets moois.
Dit is een van mijn inzendingen geworden.

De opdracht was: Maak iets over je eigen leven, en vertel daar wat over.
Ik heb best al veel in mijn leven meegemaakt en vind het
toch heel moeilijk om daar wat mee te doen zodat het een mooie
en overzichelijke scrap word, dit is hem geworden.



De opdracht was: Maak een mooie scrap om Bart Veldkamp

veel succes te wensen in America, waar hij een team gaat coachen.
Moeilijk want ik ken hem eigenlijk niet zo goed.
Maar denk wel dat het aardig gelukt is, kreeg er lieve reacties door.




De opdracht was: Maak een scrap en vertel daarin hoe het internet

een rol in je leven is gaan spelen en waarom. Nou ... Ik heb mijn mannetje
door het internet leren kennen en ben daar nog altijd
super blij mee. En natuurlijk is het psp-en niet meer weg te denken
want dat doe ik toch wel dagelijks!



De uitdaging was: Maak een scrap van mijn kids met daarin uitgelegd wat
de kinderen betekenen voor hun moeder.
Kimberly en Pascal zijn twee dotjes van kids en kunnen soms
ook echte draakjes zijn, maar op deze foto staan ze echt super op.



Deze uitdaging was van Stef, maak een mooie scrap met de begeleverde foto's!

Nou is Stef zo fotogeniek dat je daar wel hele leuke dingen mee
kan maken en dat is me aardig gelukt al zeg ik het zelf.




Dit is ook een uitwerking van de uitdaging van Stef.

Toevallig hoorde ik daarna dat het precies de kleuren zijn die Stef op dat moment
op zijn eigen website had staan, dus dat kwam leuk uit.
En een super foto ook weer!


De uitdaging was: Maak een leuke creatie van de bijgevoede
foto's van de moderators van ons forum. Natuurlijk mogen we ook zelf
meedoen en heb ik een paar leuke knutsels gemaakt, dit is er 1 van.


De opdracht was: Maak een scrap met de bijgeleverde scrapkit.
Ik vind dat best wel moeilijk omdat ik liever zelf van alles wat
bij elkaar zoek, maar vind het toch wel een leuke uitwerking geworden.


Nog een uitwerking van de uitdaging, maak een mooie scrap met
een tekst van de liefde van een moeder voor haar kids.
Deze spreekt voor zich ...



Dit is ook nog een uitwerking van de uitdaging om een mooie

creatie te maken met de kinderen van de moderators.


De opdracht was: Maak een mooie scrap met een bijgeleverde template.
De rest mag je natuurlijk zelf invullen, dit is de mijne geworden.
Met Djairo die lekker aan de pannekoeken zit, en wat een snoetje he!

Deze opdracht was: Maak iets moois met het thema poezen.
Dit was mijn inzending en moet zeggen dat ik deze wel heel leuk
vind en wat veel verschillende poezen zijn er toch, in allerlei
soorten, kleuren en maten!


1 opmerking:

lante zei

hallo,
ik heb genoten van je side
heel liefdevol opgezet

hartelijke groet van

jolante