woensdag 19 september 2007

Naar de speeltuin geweest met alle kindjes van de peuterspeelzaal.
Het weer was redelijk en wat hebben alle kinderen zich vermaakt zeg!
Ze wisten niet waar ze het eerst op moesten gaan.
Djairo vind het heel leuk om mij mee te helpen als ik aan het poetsen ben.
Dus een stoeltje voor de aanrecht en poetsen maar knul.
Hij is haast niet te stoppen!
Gewooon een hele mooie scrap met een super-stoer-en-lief ventje!

Deze spreekt voor zich. je kan niet anders dan mega-veel van deze kleine
kanjer houden!

Wat word je groot mijn kleine manneke!
Nog even en je ben alweer jarig en word je al 3!

Nou....dit ben ik! Op en top ... Djairo!

Een heerlijke boterham op met Pasta!
Nou dat was smullen zeg!

Op verjaardags visite geweest bij Djairo zijn vriendje Kylian,
het zoontje van een vriendin van mij, we hebben samen met Twinkle
het pspforum, en kunnen het goed samen vinden.
Kylian werd 2 en dat moest gevierd worden.
Djairo wil nooit iets op zijn hoofd dragen, maar toen hij dit in de winkel
zag werd hij toch wel erg nieuwsgierig wat je daarmee moest doen.
Dus eentje gekocht en nu loopt hij er heel de dag mee rond....
want nu is hij "Piet Piraat" hihihi.
Lekker verlegen koppie! En heel vaak is hij dat ook, zeker als we
ergens zijn waar mensen zijn die hij niet kent. Maar ook bij
familie heeft hij dat, en is niet altijd even leuk.

Geen opmerkingen: