woensdag 19 september 2007

Op de camping.

Kijk eens mama hoe goed ik al kan kleuren, zei je tegen mij.
Heel de dag wil je nu kleuren en kleurenplaten uitzoeken...
Natuurlijk krijg je daar de ruimte in en vaak wil je dat mama ook mee gaat doen.
Djairo samen met Junior op de camping aan het spelen.
Twee dikke maatjes die niet met- en niet zonder elkaar kunnen.
Meestal gaat het wel goed hoor, maar soms..... zijn het net kleine draakjes.

Toen ik de was aan had gezet, was Djairo lekker aan het spelen.
Maar.....het was wel heel erg stil, dus ging ik eens kijken wat hij aan het doen was.
Hij zat dus in de wasmand voor de wasmachine, te kijken hoe dat allemaal
in zijn werk ging en had niet eens door dat ik had gekeken.

In de speeltuin op een mooie trein, want daar is hij helemaal gek op!
Het liefst zit hij er heel de dag in! Maar helaas kan dat niet, dus dan maar
lekker vaak naar de speeltuin toe.

Bij Damy op bezoek bij "Valyouth" Dat is altijd wel heel erg leuk.
Samen maken we veel lol en doen gekke dingen.
Hier moet ik even zijn bed uittesten of hij wel lekker kan slapen daarop.

Kiekeboeeeeeee.....
Hier ben ik hoor, moet hij vast gedacht hebben. Dat is een leuke
tijd verdrijf en blijft het enig vinden als we dan heel hard schikken!

Lekker pannenkoeken gegeten....is het te zien?
Wat een heerlijk bekkie ook he!

Samen met papa aan de arbeid.....zijn auto moest gewassen worden.
Nou dat laat hij zich geen twee keer zeggen hoor.
Hij staat meteen klaar om met de waterslang de auto nat te spuiten en
zo papa lekker mee te helpen.
Spelen, eten, spelen en weer eten, dat is je favoriete bezigheid op de camping.
Je vermaakt je daar altijd prima en bent niet binnen te houden.

Geen opmerkingen: