woensdag 19 september 2007

Op ons forum stond een nieuwe wedstrijd waar we een leuke scrap moesten maken.
Dit was mijn inzending en na 2 stemronden heb ik nu gewonnen.
Dank je wel ... tis ook wel een super foto moet ik zeggen.
Hier een opdracht van een forum om met een template een mooie scrap te maken.
Dit heb ik ervan gemaakt, want word mijn kleine manneke toch groot.
Bijna alweer 3 zeg...gaat veel te hard!
Wat een heerlijke en veelzeggende gezichten kan je soms te hebben.
Genoeg om leuke dingen mee te knutselen .... hihihi.

Hier heb ik ook weer een bureaublad voor de computer van gemaakt.
Zo'n mooie foto....
Ons kleine fotomodel!
Hij blijft niet vaak lekker zitten als ik een foto wil maken, maar soms.....
heb ik heel veel geluk en kan je hem zelfs in verschillende houdingen laten zitten.
En dan krijg je wel hele mooie foto's.
Ook weer gemaakt naar aanleiding van een template opdracht.
Blijf het schitterend vinden om steeds weer leuke nieuwe scraps te maken!

Dit vind ik echt zo'n *SMELT* foto!
En spreekt helemaal voor zich....

Geen opmerkingen: